Back to reality

Nu är semestern över för min del, har iofs jobbat hela sommaren, men tre veckor i spanien har jag lyckats få in och massa stranddagar + festkvällar så det både räcker och blir över, så nu är det 100% häst som gäller igen, iallafall tills jag fått lite klarhet över vad jag vill göra. 
 
Idag var första ridpasset på några veckor, skrittade henne i lång och låg form, böjde och flyttade bogar och sen joggade jag henne lite längs fyrkanten, hon var lite smågalen, hoppade till för småsaker osv, men tillslut fick vi ett fint flyt, ca 20 minuters ridning blev det idag, borstade även igenom henne ordentligt, redde ut man och svans som blivit en enda stor tova - haha. Imorgon ska jag markträna henne lite är tanken, känna vart jag har henne, lär få börja om på vissa plan, men tror att det kommer gå hyfsat fort att komma tillbaka till där vi var när vi gick på semestervila. 
 
 
lite puss efter ridpasset
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback