stockholms besök och hästpassning

Varit i stockholm i två dagar, så Matilda har fått äran att passa min lilla ponny. I söndags gick hon en promenad med henne runt kvarteret, och igår red hon. Hon ville först och främst inte bli fångad i hagen, det tog ca 15 minuter, sen slet hon sig och stack rakt ner tillbaka till hagen igen, haha. Tycker såå synd om Matilda, min tjej kan nämligen vara extra nervig och jobbig med andra. 
 
Men det gick bra, hon lyckades med ett ridpass och sen hamnade hon inom trådarna igen. Skönt! Det har kommit en ny häst till stallet och en till ska komma idag, så det är mycket ståhoj för henne att ha koll på + att det var en transport på gårdsplanen när hon slet sig, inte lätt att vara rädd för allt + att matte inte var med, haha. 
 
 
idag ska jag iallafall rida min mammiga lilla ponny, var och fyllde på vatten imorse, då kom hon i fullfart när jag ropade, gosan. Med Buster hack i häl såklart! haha. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback