Mys i solen

Idag hade vi 18 grader ute.. fyy tusan vad härligt! Noreen kom inte ens fram till staketet när jag kom cyklande, utan stod i skuggan och betade, haha. Stod och betade under hela tiden när jag mockade och fixade i ordning all maten, sen lunkade hon fram när jag gick ner mot hagen, särskilt hungrig tror jag nog inte att hon var. 
 
Tog med henne ut på en promenad ner till havet iallafall, vi stannade några gånger påvägen så att hon fick beta, tog lite kort osv. Supermysigt.
 
Sen gick vi in i paddocken, gick över bommar, flyttade för sidan osv, gick bra. Efter det fick hon gå ut igen och hon tas in vid nio-tiden idag. Skönt att kunna ha dom ute så länge!
 
 
 
Tycker att hon blivit mycket finare i kroppen de senaste dagarna ( kan det vara möjligt? ), får se vad min tränare säger när vi har nästa lektion. SÅ fin som hon är idag har hon ju iallafall aldrig varit hos mig tidigare.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback