vardag

Var i stallet hyfsat tidigt ( efter morgonutsläppet ) då vi hade en höleverans vid halv elva som kom. Noreen stod otåligt och tittade på när vi bar in höbalar i ladan.. haha. Men det var himla smidigt att få höet levererat, det har vi aldrig fått tidigare ( vi har bytt höleverantör ), dessutom fick vi analysen direkt i handen, så det var supersmidigt.
Mockade, packade påsar och betalade stallhyran. Tränade sedan lite på grusplanen i skritt, hon var lite småsur på mig då jag störde henne mitt i lunchen, men frustade på bra och var duktig.
 
 
Markträningen har absolut stärkt henne rent kroppsmässigt, kände igår när jag tog en kort galopp att hon orkade bära upp sig bättre och det kändes härligt att hon kunde sätta under sig bra.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback