underbar känsla!!

Idag var paddocken helt torr. Jag tror inte ni förstår hur mycket jag svurit över detta.. haha. Varenda paddock jag cyklat förbi eller sett här i falkenberg har varit helt torra i säkert en vecka eller två, medan våran varit helt isfylld, en enda stor vattenpöl eller hälften vatten och hälften is. Men idag var den torr, ÖVERALLT! haha, så ja, jag var glad!
 
Jag har ridit i paddocken två dagar i rad och sedan longerat och låtit henne springa löst, så imorgon hade jag tänkt rida ut ifall vädret tillåter, men sedan avsluta lite kort i paddocken, svårt att inte utnyttja den när den finns, man vet aldrig om det blir lite vinter igen.
 
 
jag fullkomligt älskar att rida i paddocken, slår ridhus tio gånger om. Men under vinterhalvåret hade det varit skönt att kunna rida inomhus och slippa is, snö och kyla.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback