tönt varning

okej.. idag började vi sammarbeta med två andra i stallet med morgonutsläpp, var tredje vecka tar jag ut alla tre ponnisarna och behöver alltså inte åka dit på morgonen på två veckor.. wow.. det känns nästan lite FÖÖR bra.
Imorse satte Catrin på Noreen täcket och tog ut henne för första gången, nervös matte? Lite. Men det hade gått bra, hon hade fått ett litet flipp i stallgången ( antagligen pga höpåsarna.. såå läskigt när inte matte är med ), men det hade gått bra. Så jag känner mig lite lugnare. Noreen hanteras i princip bara av mig, alltid. Och hon har svårt för främmat folk, men detta är nyttigt för henne, hon får bli lite mer självständig och lära sig lita på fler än mig och min tränare.. haha. 
 
 
I know that if the sky would fall I'd survive it all
because of u.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback