snart kommer det..

Noreen har gått med vintertäcke hela vintern, under de kallaste dagarna gick hon även med ett fleecetäcke under. Så jag har verkligen försökt förhindra vinterpälsen till att bli tjock, men har man en nallebjön till häst så har man..*suck*. Förra året fällde hon gräsligt mycket, dels för att jag plockade av täcket redan i mars ( när secret föddes ) så misstänker att hon satte mer päls då, men hon hade redan satt ganska tät päls när hon kom till mig. I år hoppas jag innerligt att slippa den förbaskade fällningen, det går inte att undvika helt, men det behöver inte vara så grovt som förra året.
 
Nästa år ska jag bannemej klippa henne, i år behövdes det inte, pga vilan men nästa år ska hon klippas oavsett då jag fullkomligt hatar vinterpälsen, usch.
 
 
haha ser ni mellan frambenen så låånga hårstrån hon har där?? Så ser hon ut över hela halsen typ. Hon har redan börjat fälla i ansiktet.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback