Lilltös

Igår blev det lite träning i paddocken ifrån marken. Började med att flytta för sidan, massvis med godis och beröm när hon gjorde rätt ( ers majestät vill bli behandlad som den drottning hon är ). Sen fick hon springa löst, kollade av hur hon lyssnade och minsann kom hon in när jag gjorde kommando för det, ökning, minskning av tempo och varv byte. Såklart busade hon loss som en tok och började x antal lufthopp men sålänge hon lyssnar på mig och har jobbat av sig den mesta energin utan att krångla så nöjer jag mig. Ev barbacka ridning idag annars så tränar jag i paddocken igen.
 
 
Borstade igenom hela hästen ordentligt också och mer eller mindre halva hästen ramlade av när ryktstenen kom fram.. satan vad hon fäller!!!
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback