Kommer på mig själv..

Longeringen har fungerat sisådär det senaste, känner att jag inte får henne där jag vill ha henne, hon blir irriterad på mig, jag blir irriterad på henne och allting blir pannkaka. Kommer idag på mig att jag står förfan helt jävla fel. Driver henne framifrån istället för bakifrån och det kom upp för mig att jag stått i fel position i flera veckor.. hej pucko Stephanie!! ( kan skylla på att det varit mycket för mig det senaste.. haha )
 
Rättade till mig klantighet och genast var hon mycket mildare, hon blir lätt sur/irriterad och visar tydligt när något inte stämmer eller när något inte passar, vilket jag uppskattar, lättare att jobba med en häst som är tydlig med vad hon tycker, sen behöver hon väl inte ha åsikter om precis allt.. men man kan inte få allt ;)
 
 
hihi, hjärtegullet jag älskar dig.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback