Busfia

Idag körde vi samma grej. Träning, bus och sen träning igen. Hon var ordentligt toppad och lite svår att få kontakt med, men vi tränade mestadels på att flytta för sidan utan spö ( hon är lugnare utan spö då hon är ganska lättirriterad atm ), hon skötte sig och fick massa beröm och godis, vilket ofta får henne på bättre humör.. haha. Inte alltid lätt att vara stoägare. 
När hon börjat frusta och pusta så fick hon springa löst, sprang runt med henne och hon busade som tusan med mig, jagade mig, bockade, rusade runt som en tok. Haha, underbart att se sån glädje. Efter lite bus så fick hon gå en sväng, med mig för att lugna sig innan vi tränade igen. Då var hon såklart lugnare och lättare att få kontakt med, men hon var fortfarande lika duktig.
 
Imorgon så vill jag helst rida henne, får se ifall jag har tiden för det. Det blir iallafall barbacka isåfall.
 
 
världens vackraste tjej. Även när hon är uppblåst om magen och benig om rumpan.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback