Beste hesten

Idag red jag ett pass i paddocken i vanlig ordning, hon vilade igår så hon var tokig och toppad till 100, hon fick även galoppera lite idag, det var inte särskilt mycket hon orkade med, men det kommer. De galopperna vi fick till var iallafall balanserad, kontrollerade och fina, så jag är mer än nöjd. Inga dumheter förutom att hon efter galoppen blev helt galen och bara sprang.. haha. Inte lätt att vilja men inte orka ;)
 
Imorgon ska jag iallafall rida ut hade jag tänkt. Lite lugnare tempo men samtidigt väldigt kontrollerat, i den skalan som går i nuläget iallafall, haha. 
efter galoppavbrott, därav den fuckade sitsen.. haha. 
 
medveten om att det ser dåligt ut på bilderna, men det kändes bra, och det är huvudsaken :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback