älskade häst!

Ninan har varit en liten pina ett tag och vi har inte haft särskilda medgångar, vilket gjort att min motivation till att utvecklats varit lite nere, men idag gick hon som en klocka och jag är sååå nöjd!
Hon kändes mycket starkare i kroppen sedan vilan igår och orkade hålla en hyfsad form hela ridpasset igenom och gick fint i alla gångarter, kände att hon behövde en liten push efter några varv i galoppen, men hon tog mina hjälper och kämpade på trots att det var jobbigt, så jag är nöjd även där.
 
Mamma filmade lite men min allt blev jättefult på min dator, hackigt oså så ska försöka print screena ifrån mobilen sen :)
 
 
ser ni så det hackar? Så är det igenom heela filmen på datorn.. suger! Men förutom att jag sitter som en jag vet inte vad så går hon fint :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback