medryttare/fodervärd

Söker efter en medryttare/fodervärd till Ninie, främst under en längre tid eftersom att jag ev ska studera, och det blir ohållbart för mig att ha henne varje dag och samtidigt försöka hinna med studier. Känns skitjobbigt, men det blir bäst för oss båda, hon mår ju lika bra om någon annan rider och sköter henne + när jag är klar med mina studier så kan jag ge henne all min uppmärksamhet igen. 
 
Hon är världens finaste ponny på alla sätt, men nervig och rädd av sig så vill gärna ha en tjej med lite mer erfarenhet och som kanske ev vill ut och tävla lite. Tror att hon kan bli superfin om man ger henne de rätta förutsättningarna för det.
 
Om ni vet någon eller själva är intresserade så hör av er, kan tänka mig att låna ut henne på foder om det känns rätt.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback