Feedback

Jag har ridit sedan jag var tio år gammal, första fyra ( fem? ) åren på ridskola med medryttarhästar och sköthästar vid sidan om och sen slutade jag helt för att ha Xtra på foder. Undertiden jag hade Xtra så utvecklades jag enormt, men red aldrig för någon instruktör och fick aldrig någon feedback, jag löste alla problem jag stötte på på egenhand, och även ifall hästen ( och jag såklart ) lärde oss väldigt mycket och utvecklades så vet jag att jag kunnat utvecklats såå mycket mer om jag haft en tränare som hjälpt mig, förbättrat mig och min ridning. 
 
I fyra år har jag ridit utan någon hjälp och det har verkligen påverkat min ridning, jag har blivit slarvig, har svårt att ta kritik och min egen utveckling har stått helt still. Är såå tacksam att jag idag har en tränare som jag litar på och som passar mig och min häst perfekt. Att få positiv respons över det arbetet jag lagt ner och över hur fin hästen blivit är helt fantastiskt, det är trots allt jag, bara jag, som gjort Noreen så fin som hon idag är. Sen behöver jag hjälp med utbildningen, jag behöver själv bli påmind om det flesta skolor och behöver rätta till detaljer i min ridning. 
 
Jag har verkligen saknat att få feedback på min ridning och att ha lektioner är verkligen jättenyttigt för mig, att känna att jag utvecklas som ryttare och förbättra min ridning, det är verkligen jättekul!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback