Back to business

Imorgon börjar jag sätta igång Noreen igen efter vilan. Börjar med att skritta henne ut en runda imorgon och sen ökar jag bara svårigheterna, två veckors vila behöver ingen längre igångsättning, men tänker ändå ta det lite lugnt. Sen ska fokus ligga på att få henne jämn och fin i paddocken samt uteritter ska sitta lite bättre. Sen ska jag försöka få henne så fin som möjligt inför ev utlåning. Känns såå jobbigt, men är samtidigt väldigt glad över att kunna göra det. Jag behöver lite mer tid för mig själv efter detta året, det har varit intensivt och väldigt påfrestande. Har två ponnisar som jag vill kunna ge bästa möjliga och om det innebär att jag måste skicka bort dom under en tid så är det vad jag kommer göra. 
 
 
vackra tös i våras. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback