Just nu

i torsdags så red jag ett pass i paddocken på Noreen som enbart var kaos, slutade med att hon halvt skenade tillbaka till stallet ifrån paddocken i panik, stod sedan i stallgången och ville slita sig och hoppade och halvstegrade sig hela vägen tillbaka till hagen.. blir sååå trött på det. Känns som om jag lagt ner så jävla mycket tid och energi på denna hästen och sen är jag tillbaka på ruta ett utan någon som helst förvarning.. aja. 
 
Kan inte någon grym ryttare komma hit och rida henne lite, visa mig hur jag ska bära mig åt och få henne där jag vet att hon kan vara?
 
Känt mig lite omotiverad och oinspirerad, men ska ta tag i det. Ska sätta igång henne och ska jobba på det, men det är svårt när man inte riktigt vet hur man ska tackla problemet, när hon är såpass flockbunden att hon inte vill vara med mig, när hon har så mycket energi och springer runt som en tickande bomb som är omöjlig att få kontakt med.
 
 
jag älskar dig hjärtat, men det är svårt just nu. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback