Hovisbesök

Idag fick jag äntligen en hovslagare som kom ut och fixade Ninas fötter, själv tyckte jag att dom såg förjäääävliga ut, men tydligen var det inte så farligt ( hehe, nojjig mammis ). Han bad mig hämta in Buster medan han verkade Noreen, och lite tveksamt gick jag ner mot hagen, helt bombsäker på att Noreen när som helst skulle slita sig loss och springa efter, men hon stod lugnt och fint i stallgången när jag kom tillbaka och hade tydligen bara krånglat lite på ena bakbenet, alltså huuur stolt får man lov att vara? 
 
Tränade henne innan dess lite i paddocken, lydnadslongering, flytta bogar osv, lite ringrostig så fick be henne ordentligt ett par gånger att flytta på sig, och efter det så gick allt superfint. Imorgon blir det ridning igen. 
 
 
lilla fröken knöppjök
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback