Whatever makes you happy

" rider du ponny? vad ska du med den till?"
 
Det svider lite i folks ögon att jag, Stephanie snart 20 år gammal fortfarande sitter och rider C-ponny. Dessutom ägare till en ponnyåring som jag tänker behålla. Varför inte utbilda, sälja och köpa mig en fin storhäst att utvecklas med? Helt ärligt ser jag ingen mening med det. Jag har inga tävlingsambitioner, och mina hästar ger mig tillräckligt med utmaning, jag känner fortfarande att jag utvecklas och den dagen jag känner att jag behöver MER så tar jag det DÅ.
 
Hade jag aldrig träffat varken Noreen eller Secret hade chansen funnits att jag valt att skaffat mig en nätt storhäst på 160cm. Men inte på många många år. I min värld är det inte bara hästar, dom är en del av mig. 
 
 
min lilla familj (L)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback