Vinteraktivitet

Överst på min to-do-list nu inför nya året blir lastträning. Både Noreen och Secret ska lasttränas och vi ska faktiskt lägga all träningstid på det tills det sitter som en smäck.
Noreen har sin fyra dagars resa ifrån England bakom sig, trots att hon var lugn och gick på misstänker vi att hon var drogad eller åtminstånde fått lugnande, då det tog någon dag innan hon visade vilket nervvrak hon var egentligen.
 
Vi har tillgång till en transportpå gården så när jag får tid och energi ska tränare tillkallas och vi ska påbörja vårat nya projekt. Dels för att förbereda Secret för våren, men också för att det är en vääldigt viktig detalj i vardagen. Vi skada eller liknande är det viktigt att kunna snabbt och säkert in i transporten.
 
Anledningen till att jag väntat med detta är för att Noreen ej varit redo. Tycker att det är viktigt att hon är mentalt stabil och att det finns tillit och att hon känner sig säker och trygg i hemmamiljön.
 
 
Några veckor efter att Noreen kommit till Sverige.
 
Jag har ingen aning om hur det kommer att gå, men precis som med allt annat tar jag till hjälp jag litar på när min kunskap tar slut.


Vilken jättefin blogg du har! Härlig header! :D

Svar: Vad glad jag blir, tack så mycket! :)
Hästdagboken

2013-01-04 // 13:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback