varför/varför inte???

Jag slängde ut frågan ifall det fanns någon som ville låna Secret på foder, istället för att hyra in honom på ett lösdrift kanske någon kunde ha användning för honom som sällskap till en annan bebis, eftersom att min tid är knapp. 
 
Till min förvåning så fick jag flertal svar och många var intresserade av min prins, men hur väljer man? Hur vet man vilken väg som är rätt? Kan jag lämna ifrån mig min häst, hur fan kan det vara möjligt?
 
Jag blir helt tokig när jag tänker på det, någon får gärna gå in i mitt liv, styra upp saker och ting och ge tillbaks kontrollen till mig när allting är uppklarat. Har lättare för att anpassa mig till situationer som är utom min kontroll, där jag inte står för den ev skadan.
 
Usch vad jobbigt allt blev helt plötsligt, skicka iväg honom idag eller om några månader? Skicka honom i närheten eller långt bort? Varför/varför inte?? Hjälp vad jag kan strula till det för mig själv...
 
 
hur kan man skicka iväg den bebis man sett växa i snart ett år till en främling? Även om det bara är en tillfällig period så gör det ändå ont i mammahjärtat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback