Två Stephanie

Kan stirra mig blind på Noreens kropp vissa dagar. Är jättenoga med att hålla koll på vikten, eftersom att hon varit så svår att få upp i hull. Trots att jag måste trycka för att känna revbenen så tycker jag att hennes rumpa ser lite mager ut igen, antingen inbillar jag mig bara eller så har hon tunnat ut lite, vilket fall så krävs det lite muskler för att den ska fyllas ut, så tror att det är dags att sätta igång henne igen.
 
Dessa dagar önskar jag att det fanns två stycken Stephanie. En som kunde hålla i Secret och sysselsätta honom under träningstiderna och en som kunde fokusera på Noreen och rida henne. Varför kan man inte dela på sig och vara två personer? 
 
 
fullkomligt älskar denna bilden, helt underbar!


Var gärna med i min pågående "Dagens Blogg"
Mvh, Matilda

http://absurd.blogg.se/2013/january/dagens-blogg-2.html

2013-01-06 // 19:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback