Time to say goodbye

Idag åkte två stycken hästar ifrån gården då deras ägaren köpt gård! Kul för dom :), fick även veta att Rosalita ev skulle åka ikväll då hon hittat en köpare till henne. Kommer verkligen sakna lilltösen, men himla glad för både henne och Liselotte att dom hittat ett hem till henne. 
 
För er som inte vet vem Rosalita är så red jag henne i ett år innan jag fick hem Noreen. Rosalita var väldigt svår och ingen lätt utmaning, men vi lyckades ha några fina stunder ihop. Tyvärr funkade vi inte tillsammans och jag mådde inte bra av att ha hand om henne, hoppas hon får ett fint hem och någon som älskar henne för den hon är.
 
 
trots att vi inte funkade ihop så är jag glad att jag fick chansen att rida denna lilla tös, hon lärde mig verkligen ett och annat.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback