Stallfix

Var nere halv åtta imorse och fodrade, tydligen skulle jag ej fodra trots att det stod mitt namn på denna helgen.. aja.. så kan det gå när det inte finns någon kommunikation mellan folket i stallet.
 
Var iallafall tillbaka efter att ha sovit ut ordentligt nu vid middagstid. Mockade, fixade maten osv. Gav även hästarna lunch ( brukar aldrig kunna göra det eftersom att jag jobbar hela dagarna, så får hjälp av någon i stallet som ser till att mina får sin lunchpåse :) ) och ställde ut en mindre hink vatten i hagen, den stora dunken var genomfrusen och kunde inte banka ur isen ( är väl för svag antar jag.. )
 
Bjuder på en nytagen bild av min prins. 10 månader gammal och stooooor!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback