Så himla tomt

När jag tar in och ut Noreen i hagen, promenerar, tränar, allt känns så himla tomt. Att bara ha en häst, att kunna lägga all fokus på bara en häst känns som en lyx, tidigare har jag alltid behövt slita mig igenom vardagen, bråkas med den ena och den andra har hamnat i kläm, det har känts på orättvist och okontrollerbart. Men nu får Noreen det hon förtjänar och Secret har det jättebra, så jag är stolt över att jag kunnat ge båda mina hästar bästa möjliga tillvaro :)
 
 
Funderar på ifall jag ska ta och skritta en sväng uppsuttet nu i eftermiddag/kväll, jag är så himla lat av mig och tycker att jag "redan gjort något med henne idag", men med tanke på underlaget så kunde vi inte direkt träna på ordentligt idag, så det räknas ju knappast, en skrittrunda hade vi båda mått bra av, längtar tillbaka upp i sadeln igen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback