Promenad i samhället

Idag på vår dagliga kvällspromenad så tog vi en liten sväng i samhället, har inte varit där tidigare med dom eftersom att Noreen alltid blir så nervig när hon kommer dit ( varit där en gång tidigare med henne ), men tycker att det är lika bra att hon får vänja sig. Det fanns såklart massvis med läskigt, såsom bredlådor, gräsmattor, dörrar som slog igen osv osv. Hon gick spänd tätt intill mig men höll sig på marken och flippade inte ur, vilket jag är glad över. Försöker bara ignorera henne när hon hamnar i dessa situationer, det enda som hjälper.
 
Secret däremot tyckte att det var det bästa hittills, trippade runt som en kung och skulle visa upp sig.. haha. Bäst av allt var såklart att få springa på asfalten, helkul!
 
Tog sedan in dom, borstade och fixade i över en timma, och när det var Secrets tur var han nog lite hungrig/trött eller bara allmänt bebisgrinig då jag minsann inte fick röra hans dyrbara ben. Han slog, ställde sig nästa på mig osv. FIck lov att lyfta upp fötterna för att göra rent benen och stod alldeles förlänge i en dålig ställning för min rygg.. så lär ha ont i ett par dagarna nu, men ren blev han ( tillslut ).
 
 
 
kolla in så jävla söt han är här?! Beebbiiissss!
varför kan dom inte alltid vara såhär söta och små? Avskyr att jag hade så jävla mycket den våren att jag knappt hann njuta av bebis tiden. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback