Min lilla mupp

Idag hade vi bara 2 minus och jätte SOL! Slutade kl 14.00 så mamma körde ner mig till stallet och passade på att gå en långrunda med Elsa på stranden medan jag fixade stallsysslorna, min lilla Secret stod och kikade på mig ifrån hagen exakt hela tiden och när jag tillslut var klar och gick ner för att säga hej blev han helt till sig, viftade på svansen, stampade i backen och visste knappt vart han skulle ta vägen, knäppis!
 
Helt underbart väder för dom idag, snön började smälta ifrån taken och jag hoppas hoppas hoppas verkligen att vi kan lägga den superkylan bakom oss nu ( får man ha sånn tur?! ) Ska ner om någon timma igen och ta in dom, vi tar även en promenad och kanske borstar av dom lite snabbt också. Snart är det dags för igångsättning igen, fattar ni hur mycket jag längtar efter att få rida min lilla superponny igen? hihi :D
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback