Min lilla huligan

När jag tömde kärran på gödselstacken idag så kunde jag se hur ivrig Secret var ifrån hagen, full av energi, och medan mamma Noreen gick en lite runda runt hagen så stod han tryckt på tråden ( trots att vi har ström ) och stampade, viftade på svansen och nickade med huvudet, galning.
 
Tänkte ta en promenad för att bli av med lite energi, tvärtom så blev han bara galnare ju mer jag gick.. högg efter mig, tryckte sig emot mig och sprang hela vägen.. höll på att åka i backen ett par gånger då han nästan drog omkull mig.. jävla häst! Idag var det varken kul att heta Stephanie eller Secret.. ååhh!
 
Kanske glömt att säga, men på lördag åker han till min tränare på lösdrift och stannar i ca tre månader, sen vidare på bete i Blixtorp med en annan åring. Med andra ord kommer jag vara utan honom i flera månader framöver, och idag gladde det mig verkligen, haha! I övrigt har jag ångest, klump i magen och kan ej sova.. älskade älskade satbebis, vad jag kommer sakna dig!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback