Min bråkstake

Imorse när jag kom till stallet hade Secret stått i boxen i över 10 timmar ( tog in dom tidigt då Noreen var livrädd för smällarna ) så ni kan ju gissa hans frustration när jag kom in och skulle ha på både grimma och täcke.. Fick ställa han i gången, vilket han inte uppskattade, utan kickade och naffsade efter mig och var riktigt anti-matte.
 
Tillslut fick han komma in och dia och var såå nöjd. Gick snällt nästan hela vägen, förutom när han stod med öppen mun och gapade mot mina händer.. haha, han vet att han inte får bitas, ändå är det himla frestande och behöver en påminnelse om att det inte är tillåtet.. haha. 
 
Idag ska dom få stå ute lääänge, så ska snart ner och mocka + ge mer hö till dom ute i hagen. 
 
 
det ÄR jobbigt med Secret just nu, han är väldigt frustrerad och det gör att vi hamnar i konflikter nästan varje dag.. men det är bara att vänta ut, alla går vi igenom motgångar och detta är en av våra.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback