Mål 2013

- Hoppa in Noreen. Vi har gått ridit över bommar i skritt och trav, nästa steg blir upphöjd bom.
- Skicka iväg Secret. Jag tror inte ni förstår hur mycket mitt hjärta värker när jag bara skriver detta.. men att skicka iväg honom på bete/lösdrift är den bästa lösningen för oss alla, det måste göras.
- Hitta en medryttare till Noreen. Även här värker mitt hjärta, men ska skriva mer utförligt om detta senare idag.
Ta mer bilder. Såhär i slutet av året känns det lite klent med bilder på mina små fåglar, jag vill ha MASSA fler bilder till slutet av 2013 :D
Sätta igång Noreen efter vintervila. Lite svårt att rida en häst samtidigt som man ska passa den andra.. men ska se vad vi kan hitta för lösningar.
 
 
mitt hjärta har haft ett sjukt händelserikt år.. efter att ha gått i skogar hela sitt liv till att bli riden, mamma, bo i ett stall, täckas, borstas och pillas med varje dag.. hon sköter sig exemplariskt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback