Lite träning

Började dagen med en liten promenad runt gården. Hon var lite tittig och väldigt uppmärksam och allt omkring sig, men skötte sig fint :)
Sen gick vi in i paddocken och lydnadslongerade i skritt och trav, lite sidrörelser, rygga och ställde henne i bägge varven, fin tjej! Hon var till en börja riktigt pigg, ruskade på huvudet, hoppade till och busade lite. Men allt eftersom lugnade hon sig, sökte sig framåt, nedåt och drog in nosen lite så att ryggen höjdes och hon fick ett fint tramp på bakbenen, hon orkade inte hålla denna position längre stunder, men det är tanken som räknas och hon fick massa beröm när hon testade sig fram. Duktig tös!
 
 
När alla sysslor var klara och jag skulle åka gnäggade hon efter mig och gillade inte alls idén av att jag skulle gå. Trots att hon hade massvis med hö och vatten i hagen så stod hon och kollade efter mig när jag cyklade iväg, mamma bebis tjej (L)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback