Lite extra mys

Dagen i stallet bestod av att fundera ut vad lillbebis ska ha med sig imorgon. Eftersom att han ska stå på lösdrift så skickar jag bara med några gamla grimmor + hans gamla regntäcke. Ska köpa ett nytt nu strax som jag tar med upp när jag hälsar på honom, då hans gamla är lite litet. Annars kommer Carola kl 10.00 imorgon och lastar på honom, hur det går har jag INGEN aning. Jag försöker verkligen inte tänka på det eftersom att jag bara får upp skräckbilder i huvudet.. ( NEJ, positivt tänkande, kommer gå kanon! )
 
Pussat en massa på bebisen min, vi gick en lite promenad alla tre vilket gick bra tills Secret tröttnade och började busa i djupsnön.. knasbebis.
Noreen blev lite väl avis när jag var inne hos Secret förlänge med godispåsen och började sparka i väggarna, skrava hoven och gnägga.. hehe. 
 
 
Något att se fram emot är Noreens igångsättning, outfitbilder och en massa ridbilder! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback