Inte lika viktigt

I mitt liv utanför hästarna så lägger jag mycket pengar på kläder, hårvårdsprodukter, bra frisör och mig själv, det är den jag är. JAG är viktig. Jag älskar att skämma bort mig med märkeskläder och skor. Däremot är det inte lika viktigt för mig ifall jag klär mina hästar i HV polo eller schabrak ifrån hööks. Sålänge det SER bra ut och faller mig i smaken så skiter jag faktiskt fullständigt i vartifrån det kommer. 
 
Såklart jag hade lagt bra med pengar på sånt oviktigt ifall jag hade obegränsat med pengar, men det gäller att prioritera, och Noreen bryr inte direkt sig ifall hennes benskydd kommer ifrån ge-kås eller Veredus, sålänge dom sitter bra. 
 
Jag tror detta mycket beror på att jag står i ett stall där allt sånthär är oviktigt, jag är inte omringad av märkesgalna stalltjejer och i min vardag är det oviktigt. Hur bra du rider eller hur väl du tar hand om dina hästar sitter såklart inte i prislappen på ditt nya träns, det hoppas jag de flesta bär med sig när de möter andra ryttare. Alla föds inte med silversked i munnen och denna sport är grundad i att folk har pengar.
 
 
Ge-kås produkter ifrån topp till tå :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback