Hejdå älsklingen min!

Imorse åkte Secret. Innan mådde jag SKIT, spyfärdig, skakig och verkligen helt förstörd.. så jävla jobbigt. Tar allting alldeles för personligt och blandar in mina känslor där de inte riktigt hör hemma. Min tränare tog över grimskaftet, lät honom nosa på rampen och inom fem minuter stod han snällt inne i transporten, denna hästen går alltså inte ens igenom en vattenpöl eller in i stallet när lampan är släckt... haha! Är iallafall en väldigt stolt matte. Noreen var lite stressad och skrikig ett tag, lät henne stå inne men eftersom att hon stressade upp sig för minsta ljud fick hon komma ut och äta lite hö i hagen, vilket lugnade ner henne. Hon gick omkring och kollade, gnäggade lite och åt lite till. Tror hon lugnar sig rätt så fort. 
 
Mockade ut bägge boxarna, flyttade över vissa saker i sadelkammaren och vissa i mina skåp ute i ladan. Har fortfarande lite att ta bort i lilla stallet så som namnskyltar och hängare, annars är jag klar! :D
 
Har inte sovit något inatt så vilar lite nu, sen tar jag cykeln ner till stallet, kanske skrittar en sväng med Noreen för att känna på henne, annars blir det promenad för hand eller lite longering.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback