Framtidsdrömmar

Något jag alltid drömt om är att ha ett litet försäljningsstall på hobbynivå. Köpa in ponnier ifrån England och Irland, rida in/utbilda och tävla innan jag säljer vidare dom till fina hem.
Älskar ponnier, och även ifall jag vissa dagar kan drömma om storhäst, tävlingar osv så älskar jag att jag har kroppen till att rida ponny livet ut. 
 
Att se en ungponny utvecklas är så fantastiskt, det går så otroligt fort och dom lär sig nya saker exakt hela tiden. Dessutom vill jag själv utvecklas hela tiden och lära mig rida olika typer av ponnier och hästar. 
Sen vet jag att många ponnier kan få det mycket bättre än vad dom i dagsläget har det. Noreen är ett levande exempel på en ponny som glömts bort i mängden och av ren slump hamnade i min ägo, fantastiska häst som öppnat mina ögon (L)
 
 
I år fyller min plutta sex år, kan ni fatta att min vilda lilla unghäst är SEX ÅR?! Helt otroligt. Dock är hon som en tre/fyraåring rent ridmässigt, men vad gör det om tio år :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback