förbättrat fodringssystem

Vi har 9 hästar i stallet och delar på fodringarna. Tre stycken hästägare har två hästar var, varav det blir fem stycken ägare. Jag och en annan hade två fodringsdagar i veckan varav resten hade en var, väldigt oschysst tyckte jag då jag inte vill gå upp klockan sex två dagar i veckan när inte alla som har två hästar behöver göra det.
 
Tog därför tag i saken själv ( eftersom att ingen annan verkade tycka det var ett problem ) och idag har vi en vardag var och vi som har två delar på helgerna, dvs var tredje helg.
 
Tror inte ni förstår hur skönt det ska bli att få SOVA UT i helgen?! Tog förra helgen vilket betyder att jag får sova iallafall till klockan åtta både lördag och söndag, vilket jag inte fått göra på på fem månader, usch!
 
Jobbigast har varit när man varit ute och festat, och efterfestar hemma i lägenheten, då är det dags att gå upp innan man ens gått och lagt sig, cykla till stallet ( fortfarande lite full ) och sen sova bort hela dagen, haha.
 
Nej, tycker att rätt ska vara rätt och är därför mycket nöjd över det system vi fått nu.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback