!!!!!!

Idag när jag kommer till stallet har Secret tagit sönder hagen ( igen!! ), lagade den igår och försökte sätta på strömkabeln, men den leder inte.. åh blir så jävla irriterad! Fick laga den och har nu panik för jag känner mig INTE säker med att ha honom därnere, på lördag flyttar vi upp dom till en annan, mindre hage vid stallet där det finns ström och BRA tråd.. men ändå..
 
Dessutom var det något fuktigt i höet idag, antagligen katten som kissat eller något, så fick slänga massvis med hö, passade på att flytta det lösa höet till ett annat ställe, flytta alla pallarna, sopa under och gjorde rent och snyggt i ladan. Två hästar flyttar ut på fredag så har hela ladan för mig själv nu, lite lättare att hålla rent + mycket mer plats. 
 
Har kollat på bete/lösdrifter till Secret i vår och hittade ett som verkade jättebra, mejlade och hoppas på svar, annars får vi ringa och se. Problemet är bara att det måste vara väder för Noreen att stå ute på nätterna innan jag skickar honom, eftersom att vi är ensamma i lilla stallet och hon inte kan stå själv. 
 
Hatar att ha en massa dilemman och problem hela tiden, känns som om ingenting går vägen och det alltid är hinder vad jag än gör..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback