en rödhårig liten tjej

Idag var mitt blåögda sto inte på sitt bästa humör. Antar att det är vad man får ta när man är ägare till den mest rödhåriga tjejen i stan, som verkligen lever upp till sin sterotyp. Hon har inte bara nerver, hon har ett humör utan dess like och kan verkligen visa en sida som får mig att ifrågasätta varför i hela friden man äger ett sto.. 
 
Ingenting jag gjorde var bra, hon blev irriterad när jag borstade henne, försökte fläta hennes lugg men det passade minsann inte alls och rörde jag hennes man blev hon sur. Med andra ord var hon lite känslig, och kan bero på att jag bytte hage imorse och den nya är inte bara lerig utan dessutom helt uppbetad så det finns inget att pyssla med.. att det var ström i staketet passade minsann inte heller då hon var jättenervig när jag skulle plocka ut dom, livrädd att nudda trådarna.. aja. 
 
Imorgon får jag be mamma ge dom lite extra hö vid lunch så att hon blir lite glad igen, det krävs inte mycket för att denna tjejen ska bli på dåligt humör.. haha.
 
 
denna sidan av henne är lite trevligare att ha att göra med, en glad liten tjej efter en tur på stranden.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback