Ostrukturerat

Känns som om jag bara går i cirklar hela tiden.. Vi har ingen paddock att rida och kan inte rida ut då det är glashalt ute ÖVERALLT. Har bara ett ojämnt fält.. vilket gör att i princip alla ridpass blir desamma, det enda jag kan variera är framskrittningen, idag skrittade vi en runda vi aldrig gått tidigare, vilket gjorde att hon frustade som en noshörning.. haha, men hon är alldeles för söt!
 
Sen joggade vi och galopperade på en stor volt, hon stack en gång men lyckades lugna henne utan att bli arg eller behöva dra henne i munnen, och sen galopperade hon lugnt vidare i fin form, duuuktig tösa!
 
Två andra småtjejer i stallet red samtidigt som mig, och när det gick förbi var det OMÖJLIGT att få henne att fokusera på mig.. haha, det kändes lite överkurs att kräva att hon skulle fortsätta som ingenting, så bad henne bara gå framåt. 
 
 
Älskar de nya skrittäcket som hon fick igår =)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback