Lycka!!

Eftersom att jag hade en kort jobbdag så tog MK och jag bilen till Ätran där min bebis står på lösdrift hos min tränare. Att se honom igen var helt underbart, fick världens rus av lycka och glädje av att se min egen bebis där i hagen, en egen individ. Helt underbart.
Fick pussat på honom, kramat och stod och kliade honom på rumpan medan han kliade mig på benet, hihi. Underara häst vad jag älskar dig!
 
 
Fick även träffa alla min tränares andra hästar, hon har jättefina islänningar + sina snygga hingstar! Åkte därifrån helt hög på lycka.
Tittade även när hon tränade en av sina unghästar en stund och blev lite motiverad till att träna Ninan. Så det gjorde jag när vi kom hem, på grusplanen höll vi till i skritt och hon fick gå kort och lågt, träna på att ge efter för tryck i nacken, gå sidleds ut ifrån volten och på snett spår osv. det var jobbigt, såklart och hon satte sig emot vissa gånger men var duktig tillslut, hon frustade som en tok när hon tränat en stund.. haha.
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback