Jag vill kunna visa!!

Åh vad jag saknar min kamera just nu. Dels för att Noreen verkligen mognat efter vilan och blivit mycket starkare i kroppen, inte alls vinglig eller ostadig på något vis, bara väldigt pigg och framåt. Sen vill jag kunna se en utvecklings process vilket man ser tydligast i bild och film. Lite synd att jag inte filmade inridningen eftersom att jag gärna hade velat ha det i dagsläget, första traven, galoppen, uppsittningen osv. Har det på bild, men det blir mer tydligt på film.
 
Förhoppningsvis får jag min kamera snart så mamma kan knäppa lite bilder ifrån olika ridpass. Dessutom blir jag himla lat och gör henne aldrig fin när jag bara rider hemma, sällan jag lindar benen osv.
 
 
min snygging. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback