I've been crazy for you all this time

Noreen är är lite extra stel i vänster sidan när jag rider, när jag longerar så kan hon böja igenom utan problem i bägge sidorna så funderar lite på ifall det kanske är munnen som spökar till det för henne, ska ev testa rida lite bettlöst och se ifall det fungerar bättre, isåfall är det säkerligen munnen och vi får kalla till vet som får kolla upp det, men det kan också var lite protester ifrån hennes sida då det är jobbigt för henne.
 
Noreen är lika pigg och glad som vanligt, pälsen glänser, hon har vakna ögon, är med och medveten hela tiden och mår förmodligen bättre än någonsin tidigare, hon är alltid hur pigg och glad som helst när vi är ute och rider, vaken på allt omkring sig, frustar, smaskar och har sig, underbara lilla björnunge!
 
Däremot är hon fortfarande lite tunn över ryggen och rumpan, men vi jobbar på det och om någon månad eller två hoppas jag iallafall att vi får se någon skillnad.
 
 
Älskar denna bilden på min fina tjej, hon ser så gosig ut med sin björnpäls. Tror att hon kommer att vara något grövre i kroppen och mer kompakt när hon är mer musklad, hon är ingen nätt och smäcker ponny direkt, haha.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback