Ändrade planer

När jag möts av skit och hö som inte är mitt som ligger inslängt i min box blev jag inte särskilt glad, inte heller när dom struntat i att sopa i stallgången. Mockade och sopade rent, två hästar kommer in och stallgången lämnas återigen med spån och hö överallt och man struntar i att sopa efter sig, blev inte jätteglad av att behöva göra om det..

Vi sköter alltså oss själva i vårat stall och en av reglerna är att man ska sopa efter sig i stallgången, att det är två personer som sköter detta är ju ganska ohållbart, och respektlöst för den delen. 


Promenerade istället henne förhand en sväng, vi gick bland villorna och slapp möta några bilar, Noreen tittade på allt och frustade på, spännande att vara ute på egen hand med matte.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback