Planer för dagen

Egentligen hade jag behövt trimma dressyr på min lilla dampponny som är helt galet taggad för tillfället, men hon förtjänar en uteritt så det blir ner till havet, ska försöka jobba henne ordentligt där nere för en gångsskull och hoppas att det inte är några vindsurfare där idag. Hon lär vara lite mör i kroppen efter gårdagens pass men om jag känner min ponny rätt så är hon lika toppad och tokig för det, haha.
 
 
pilotbild ifrån sist vi var nere på stranden, älskar att ha stranden så nära som vi har den, våra sommarhagar gränsar med sanddynorna och det är underbart att kunna rida där hur mycket vi vill under våren och hösten. 
 
Om min kära mor är hemma i eftermiddag så ska jag be henne följa med och knäppa lite bilder.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback