nyfiken

Jag är sååå nyfiken på hur Secret kommer att se ut som fullvuxen. Hur stor han kommer bli osv. Jag hoppas verkligen att han kommer passa mina önskemål rent fysiskt i framtiden, då jag gärna vill använda honom inom dressyren. Men skulle det inte bli så att han har rätta fysiken för dressyr så kanske vi utnyttjar situationen och utbildar honom inom western ( en liten dröm jag haft ett tag.. höhö ) och prövar på något helt nytt. Framtiden får helt enkelt utvisa vad det blir av min lilleman. En som är säker är iallafall att han har ett fantastiskt huvud och kommer vara en perfekt kompis till mig i framtiden, han är Noreens motsats då han är orädd, lite smådum och alltid glad, haha. Världens snällaste hingst är han också. 
 
 
vad tror ni? Dressyrhäst eller westernhäst? hihi.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback