Lilla lady

Noreen är säkerligen i brunst för tillfället, vilket det dock känts som om hon varit hela våren ( kan det vara möjligt? ), alla killarna skriker efter henne, hon lyfter på svansen, segar och tjurar.. hon har en ganska tjurig sidan normalt sätt, dvs passar det inte fröken så passar det minsann inte. Hon kan bli sur över minsta lilla så som att jag ska plocka bort täcket, borsta henne, sadla osv. Idag när vi promenerade så fick hon inte gå och smyg äta ( tycker inte om att hon lär sig sånt ) så gav hon mig väärldens blick och bara blängde.. haha.
 
Det förvånar mig dock inte ett skvatt, även ifall hon ibland kan vara supergosig, komma fram och vill pussas, söka kontakt osv så är hon väldigt flickig av sig, väldigt bestämd och vet vad hon vill. Antar att alla har sina olika personligheter, jag har aldrig varit särskilt förtjust i ston utan det är valacker som stulit mitt hjärta tidigare, men detta stoet är absolut speciellt, hon är underbar på alla sätt och vis, dvs både de bra och dåliga sidorna.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback