En lat matte

Japp, så beskriver jag mig själv idag. Mockade och fixade mat + vatten och när jag var klar så var jag helt slut i kroppen, det kändes helt enkelt att det var fredag. Ponnyn fick sig en promenad förhand och gick spänd och uppblåst hela vägen, försökte få henne fokuserad på mig genom att göra halvhalter med grimskaftet men hon hittade alltid något som var läskigt/spännande att fokusera på istället. Hon frustade även konstant igenom hela promenaden, haha, gullunge. Sen fick hon lov att komma ut i hagen igen, och en annan hästägare fick lov att ta in henne för dagen.
 
När jag kom ner till stallet så bockade och stegrade hon sig, hoppade runt och busade för att sen trava fram till staketet och ställa sig i uppförsbacke för att ge mig väärldens gnägg, haha. Underbara häst, hon är så otroligt personlig.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback