dagens Ninie

Imorse var där lite torkat blod i näsan, ingenting som kommit nytt, men antagligen har hon fnusit och frustat, då hon gjorde det igårkväll, så det kom ut lite till, inte särskilt mycket. Men mammahjärtat gick i 120 hela arbetsdagen för att skynda ner och kolla till henne framåt eftermiddagen, fin och fräsch i näsan, men lite snorig. Hon får vila i några dagar sen får vi se om jag sätter igång henne lite lugnt, helt beroende på hur hon mår. Ev ta tempen så att hon inte har feber eller liknande. Annars var hon pigg som vanligt, åt sitt hö, bossade med mig ute i hagen osv. Härliga tjejen.
 
Mockade även ut en kärra ifrån hagen idag, imorgon tänkte jag ta iallafall tre-fyra kärror, för att börja få undan skiten. Det ska bli fint väder i nästa vecka, så till helgen släpper jag ner Noreen i sin vårhage, skönt att gå och pilla på lite gräs och kunna springa och busa på större ytor.
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback