Vill-ha begär

Har varit ruskigt shoppingsugen nu ett tag och hästsaker kan man aldrig ha för mycket utav. Jag är behov av ett nytt träns, nya täcken, benskydd, bett, schabrak, huvor, lindor, en ny hjälm, ridbyxor.. listan kan göras vääldigt lång. Det är synd att ekonomin är begränsad just nu, annars hade jag kunnat gå loss. Men lillemans pass är prio ett just nu, och sen blir det att spara ihop till kastrationen, SEN är det fritt fram på shoppingfronten, är aldrig impulsiv när det kommer till pengar, eftersom att jag står för allt som rör hästarna och enbart är timmanställd så får man hålla i de pengar man tjänar.
 
Men ska snart en sväng till ge-kås för att köpa lite stallutrustning så som krokar, täckes hängar osv och då kanske jag får med mig lite smått och gott (a)
 

 
Hästarna går före mina vill-ha begär.. såklart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback