Varför det är som det är.

Jag vet att jag är jättedålig på det där med att ge er färska bilder, har faktiskt inte haft med systemkameran till stallet sen det att jag kom hem ifrån semestern.. helt ärligt för att jag aldrig kan planera mina stallbesök, det får bli som det blir och "hinner" jag träna någon gång så gör jag det, df kan jag heller inte på riktigt sätta igång Noreen eller börja rida henne, vi tränar lite lydnad, mjukgörnade övningar osv när jag kan och därför är det mesta upp och ned just nu. Jag vet inte när det kommer bli bra igen och det är väldigt svårt att lägga upp en plan när jag inte ens kan åka till stallet när jag vill.. hoppas ni förstår.
 
 
Igenom ALLT så finns du där för mig, och min kärlek för dig är vad som driver mig framåt.


Sv: Vad glad jag blir, känns verkligen roligt att få peppande kommentarer när allt känns down.. :)

2012-09-10 // 08:32:16
malin

vilken mysig bild!

2012-09-13 // 15:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback