Ta in för natten

Det ska bli storm inatt och imorgon så åkte ner och plockade in hästarna, gav dom massor med hö och kvällsmat, pussade lite extra och sa godnatt, nu sover dom gott. 
Det börjar bli kallt om morgonarna nu och jag funderar på att börja ha dom inne.. samtidigt är det jättetråkigt att behöva ta in dom när jag helst vill ha Secret ute dygnet runt så länge som möjligt, men är det för kallt så tänker jag inte utsätta Noreen för det, man får helt enkelt kompromissa. 
 
När börjar ni ha era hästar inne efter sommarbetet? Vi har fyra ponnier i stallet som redan börjat gå inne, två andra som går ute och sedan två nordsvenskar som brukar gå ute tills snön kommer. 
 

 
gosig bild jag tog på ponnyn Dido idag



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback